HÍD
a gyermekek, szülők és pedagógusok között
Gyógypedagógusként, pszichopedagógusként és mentálhigiénés segítőként küldetésem, hogy támogassam a gyerekeket, szülőket és pedagógusokat abban, hogy jobban értsék egymást – és önmagukat.
Hiszek abban, hogy minden gyermek fejlődése személyre szabott figyelmet, elfogadást és szakmailag megalapozott támogatást igényel.
Hiszem, hogy a gyógypedagógiai és pszichopedagógiai támogatás nemcsak a nehézségek enyhítéséről, hanem az erőforrások felszínre hozásáról is szól.
MUNKÁMBAN ÖTVÖZÖM:

a gyógypedagógia strukturált módszereit
a pszichopedagógia komplex, rendszerszemléletű megközelítését


a mentálhigiéné elfogadó, erőforrás-alapú hozzáállását
A célom, hogy a gyermek ne csupán „javuljon”, hanem meglássa a saját értékeit, erősségeit, és megtanuljon ezekre építeni. Emellett a szülőket is segítem abban, hogy ne hibásnak, hanem támogató szereplőnek érezzék magukat a gyerekük útján.
Milyen esetekben tudok segíteni?

Tanulási nehézségek esetén
Viselkedési és érzelmi elakadásoknál
Szülői támogatásban
„Minden gyermek egy kincs, és a viselkedés mögött mindig ott van egy érték.”
Ezért nem csak fejlesztést, hanem valódi megértést és kapcsolódást kínálok.
Célom, hogy a kihívásokból új lehetőségek szülessenek – a gyerekeknél, és a családjukban is.

Kinek ajánlom ezt a támogatást?
Ez a fajta támogatás hasznos lehet mindazoknak, akik azt érzik, hogy gyermekük tanulási vagy viselkedésbeli nehézséggel küzd, és nem tudják, hol induljanak el.
Olyan szülőknek, akik nem diagnózist, hanem megértést, elfogadást és gyakorlati segítséget keresnek.
És pedagógusoknak is, akik szeretnék jobban érteni egy-egy gyermek működését, és támogatni őt az iskolai közegben.
